woensdag 13 januari 2016

Borduurtje

Ik had er eentje in de tuin, die elke winter in zijn uppie door de tuin scharrelde en alle kruimeltjes opruimde die de mussen en de mezen knoeiden. Maar helaas ook deze tuinvriend is na de renovatie niet meer teruggekeerd. Spijtig, zeker omdat hij me altijd zo lief aanstaarde met zijn zwarte kraaloogjes en ik  heel veel van hem hield. Snif........

Maar toen kwam er een oproepje bij de Regenboogkussens voor Alie. Alie houdt van vogels en in het bijzonder van roodborstjes. Dus gaf ik me op om voor Alie een roodborstje te borduren. En zo geschiedde. Morgen vliegt hij naar de Regenboogkussendame die dit kussen in elkaar zet en zie ik hem ook niet meer terug. Gelukkig hebben we de foto's en ik hoop dat hij Alie heel erg blij gaat maken. Ik heb hem in elk geval met plezier gemaakt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten