maandag 13 februari 2017

Uil is af!

Hoeveel ik ook van mijn werk hou, zo'n paar dagen vrij is ook heerlijk. S'morgens rustig aan opstaan, ontbijtje, kopje koffie en dan langzamerhand eens naar de douche verdwijnen en bedenken wat je eens gaat doen die dag.

Nog een voordeel van een paar vrije dagen is dat je wat meer tijd hebt voor je hobby en dat je zomaar op je dooie akkertje wat kunt gaan borduren. Dat kwam nu helemaal goed uit omdat mijn Uil die ik voor de regenboogkussens moest borduren voor 24 februari op de mat moest liggen bij de dame die het kussen in elkaar gaat zetten en door mijn chagerijnige pols was ik even bang dat ik dat niet ging redden. Maar zie, hij is af. 

Morgen gaat hij op de post en dan hoop ik dat hij Kees, de ontvanger van het kussen, veel plezier gaat brengen. Zelf vind ik het wel een lief uiltje, dat een beetje zit te soezen op een tak. Zo'n uil die geen vlieg kwaad doet. Geen idee of uilen ook lieve vogels zijn of dat het krengen zijn, maar dit is gewoon een schatje. Ik heb veel plezier aan hem beleefd. 

De pols is nog niet helemaal in een stralend humeur maar al wel weer goed genoeg om de haaknaald weer op te pakken dus ga ik deze week weer aan mijn deken verder. Zodra deze af is ga ik aan een nieuw project beginnen. Ideeën te over, nu alleen de tijd nog. In elk geval zit het extra lange (verjaardags)weekend er weer op en ga ik morgen weer aan het werk. Ook wel weer fijn hoor.



1 opmerking:

  1. Wat fijn dat het gelukt is om de uil bijtijds klaar te hebben en inderdaad: schattig uiltje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen